Durant aquesta sessió hem parlat sobre la pissarra digital interactiva i hem descobert les característiques
d'aquest món tecnològic que ens aporten unes facilitats en impartir
les classes, ja que els nens estan més agraïts i atents a l'hora de
treballar d'aquesta manera tan dinàmica. El smart-Notebook ens
permet establir metodologies diferents a l'aula, més dinàmiques i més
entretingudes. Amb la pissarra digital interactiva podem ensenyar amb més
facilitat el temari, i els alumnes poden aprendre d'una forma més dinàmica i
pràctica. Ja que amb imatges la memòria visual permet millor la
retenció del contingut i la informació perdura més temps en el cervell. Per
afirmar aquesta teoria hem realitzat una pràctica grupal que consistia a crear
una plantilla Smart-Notebook on podem ensenyar als alumnes d'una
manera més divertida.
Així doncs, hem
enfocat la classe cap als nens i nenes de primària, ensenyant-los temes com ara
les parts del cos o els animals. En el primer cas els alumnes han de
seleccionar un animal i arrossegar-lo en l'àmbit corresponent. Seria
ideal per a l'assignatura de medi natural i social. La següent
activitat, estaria enfocada en un àmbit més d'entreteniment, ja que
han de vestir el noi i la noia amb la roba que ells vulguin. Opinem que
d'aquesta manera, treballant amb tecnologies que ens proporcionen una facilitat
educativa, els alumnes vindran a classe més motivats, ja que en certa
manera els infants gaudeixen mentre aprenen i presten més atenció, ja
que la pissarra digital per ells pot semblar un joc però no deixen en cap
moment d'aprendre.
Adjuntem els projectes realitzats:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada